Saturday, September 25, 2010

hostel life

mse pulang ke kmpong


bratur..sblum ke klas prep..


AKU DI HOSTEL
dulu aku ta pnah sngke aku akan tggl d ostel..
aku tkot na tggl d ostel sbb slalu dgr kes buli..
tp lps tggl d asrama ta ad pon kes buli2 nie..
2 la owg slalu ckp blom cbe blom taw..
aku msok ostel mse form4..
jaoh dgn parents..
mak ait..sdey gile ar..
tiap ary nngis sbb wndu mama n ayah..
ayah n mama slalu bg aku duit syling bnyk2..
na lpskan wndu la knonnye..
dulu je taw..skrg ta lg..
cewah..
nngis ckit2 tu adla..
khdupan d asrama bnyk mngjar aku erti ktabhn n ksbran..
mklom la..
na mkn pon kne brator..
bkan mkn je mndi pon kne bratur dlu..
huh..tension la jgak wktu mle2 dlu..
kalo kat umah..
mknn da siap ats mja da..
tnggl na mkn je..
bnyk perbezaan tnggl di ostel n d umah..
tp tggl di asrama mnjadikan aku lbey berdisiplin n menghargai mse..
aku kne pegi ke prep ptg n mlm..
tp kalo kat umah aku ase ptg2 aku g mrayap..
mklom la remaja..
hahaha..
bgos jgak aku tnggl d asrama..

PUTERI 2

                                                          terdiri daripada 21 org ahli..
17 owg senior..
ya pka,pnaz,mimie,ainoor,
sarah,kaka,zati,nisa,
janie,alynn,ard,izzah,
jaz,daya perd,adzrul n liya..
4 owg jnior..
ieka,ayu,azie n tinie..
ktua dorm yg km syg ialah sarah..
pnolong ktua dorm ieka..
kmi sntiasa bersatu padu..


WARDEN

warden2 di asrama bnyk bsabar mlayan krenah plajar..
mcm2 ragam ad..
yg dgr ckp sng la..
tp bg yg ssh na dgr ckp mcm aku nie bnyk mguji ksbran mreka..
i am sorry..
huhuhu..
pape pon aku syg wrden2 smtlc taon 2009 n 2010..
ust.basidh,cik.hasmah,cik.sayuti,cikgu radhi,cikgu zul,tn hj..


PERATURAN DI ASRAMA

kne pg srau..
kne pg prep..
kne ttup lmpu dorm pkol 11.30mlm..
n mcm2 ag la peraturan asrama smtlc..
aku nie ta adla baek sgt..
pnah jgak la lnggr peraturan asrama...
contohnye .........................
ne ley gtw..
kntoi la nnt..
ta adala ktat sgt..
wlaupon ta ktat aku ttap lggr praturan..
hahaha..

No comments:

Post a Comment